خستگی و خستگی بعد از دیالیز در مرحله CKD 5

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

خستگی و خستگی بعد از دیالیز در مرحله CKD 5

 

خستگی و خستگی بعد از دیالیز در مرحله CKD 5

خستگی و ماندگی اغلب بعد از دیالیز متوجه است. این علامت بیشتر احتمال دارد که در بیماران مبتلا به CKD stage5 است که مراحل پیشرفته صدمه به کلیه ها اتفاق می افتد. محققان ژاپنی به حال 788 بیمار دیالیز تکمیل پرسشنامه خستگی و دریافتند که حدود 16 درصد از آنها نمره بالای خستگی.

خستگی و ماندگی

خستگی و کیفیت زندگی خستگی بیمار نفوذ و خطر حوادث قلبی عروقی را افزایش می دهد و منفی بر زنده ماندن. شواهدی وجود دارد که ورزش ممکن است به طور قابل توجهی بهبود خستگی در بیماران دیالیزی وجود دارد. با این حال، شما پیشنهاد می شود با پزشک خود صحبت و گرفتن تایید از او و یا او.

دیالیز، خستگی و خستگی

عوامل بسیاری می تواند مسئول خستگی و خستگی در بیماران با دیالیز وجود دارد. در اینجا برخی علل شایع برای توجه شما.

فشار خون کم یا پایین

فشار خون پایین مشترک در بیماران با دیالیز برای دیدن است، اقدام به عنوان یک عارضه جانبی از دیالیز است. دیالیز می تواند بیش از حد آب و مواد زائد را از خون در یک زمان کوتاه حذف، که ممکن است باعث تغییر در سیستم گردش خون شود، باعث احساس های مختلف بیمار، مانند خستگی و خستگی.

صدمه به کلیه ها

درد، خستگی و خستگی علائم معمولا با نارسایی کلیه همراه هستند و CKD stage5CKD. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کنند، عملکرد بسیاری وجود دارد خواهد رفت. کلیه ها با تولید سلول های قرمز خون نقش دارند. زمانی که کلیه نمی تواند به خوبی عمل کند، تنگی سلول های قرمز خون را کم خونی کلیه شود. خستگی از برجسته ترین علائم کم خونی است.

چگونه برای مدیریت خستگی و خستگی بعد از دیالیز؟

بسیاری از راه های کمک به کاهش نشانه ای از خستگی و خستگی بعد از دیالیز.

- به شما پیشنهاد به صحبت بیشتر با دکتر خود و یا دهنده مراقبت های بهداشتی. قبل از اینکه شما دیالیز را، شما نیاز به دکتر خود بپرسید برای تشخیص دقیق، که می تواند کمک به جلوگیری از برخی از عوارض جانبی دیالیز.

- چیز دیگری که شما باید توجه کنید این است که دیالیز به علت زمینه ای است. بدین ترتیب، چگونه به خلاص شدن از شر دیالیز خواهد بود یک کلید. به شما پیشنهاد را برای جستجو اطلاعات بیشتر در مورد درمان، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، طب گیاهی چینی، که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و کاهش فرکانس از دیالیز است. هر گونه کمک، لطفا پیام زیر را ترک یا به kidneyask@hotmail.com ایمیل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.